SV: Hader Linux???

From: Danny Petterson (none@danny.petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 14:24:23 CET

From: Danny Petterson <none@danny.petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Hader Linux???
Date: Thu, 21 Feb 2002 14:24:23 +0100

Hil!

Hmm...en af grunden til at Linux og (avavavav, slå ikke ;-) Windows er mere
ustabilt end eksempelvis vores alle sammens *BSD/kommercielle Unix'er, er
vel også at disse OS/Kerner/distributioner har mere travlt med at
understøtte alsken slags hardware, drivere, betasoftware og hvad ved jeg.
Ønsker man altid at supportere det nyeste af det nyeste giver man autimatisk
afkald på stabilitet.

Da vi nu alle giver vores OS-baggrund i denne diskussion, kan jeg oplyse:
Wintendo/Tru64(OSF1/Digital Unix)/Soraris/Linux/*BSD

...og vær nu ikke så vrede, den unge mand startede bare med et uskyldigt
spørgsmål, husk, oplys, ikke irettesæt.

Mange hilsner
Danny Petterson