Re: Mistanke om diskproblemer

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 22:30:21 CET

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mistanke om diskproblemer
Date: Wed, 20 Feb 2002 22:30:21 +0100

Problemet er at filen er væk og jeg kan ikke bare oprette en tom fil med det navn.
Jeg tror der er noget i os der skal oprettes men jeg har ikke fundet ud af hvad.

Jeg har været inde på den foreslåede side og andre med samme råd om hvordan man undgår sletningen, men jeg kan ikke få den oprettet igen

Med venlig hilsen

Axel Kellermann
Borup Tværvej 34
9760 Vrå