Re: hjælp til ideer til demo-rummet på linuxforum 2002

From: Nicolai Petri (none@nicolai--petri.cc.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 18:35:12 CET

From: "Nicolai Petri" <none@nicolai--petri.cc.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: hjælp til ideer til demo-rummet på linuxforum 2002
Date: Wed, 13 Feb 2002 18:35:12 +0100

----- Original Message -----
From: "Sidsel Jensen" <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Det lyder da som en helt vildt sjov og god ide :)
> Er der nogen, som har en maskine de vil låne ud til formålet ?
>
> Nicolai : skal den have nogle bestemts specs, for at det kan lade sig gøre
> ?

Hurtig.. Gerne en hurtig SMP maskine og med masser af ram (1GB+)

Derudover er der ikke rigtigt nogle krav.. Et par hurtige diske vil ikke
skade.. Og der skal vel bruges min. 20GB hdd.

Mvh.
Nicolai

Ps. Hvis det skulle kikse med en maskine så har jeg nok en nødløsning.. Men
mon ikke nogen her kan grave et hurtigt dyr op til formålet ?