Re: Samba shares under 3megs , ftp cirka 9?!

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Feb 2002 - 19:57:08 CET

Date: Mon, 11 Feb 2002 19:57:08 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Samba shares under 3megs , ftp cirka 9?!

On Mon, Feb 11, 2002 at 12:55:34PM +0100, Dennis Pedersen wrote:

> Hej! Jeg har været ved at rode lidt med samba og derved er jeg kommet
> til at studse lidt over noget. Hvis jeg overfører filer til/fra min
> test maskine (FreeBSD 4,4/350Mhz PII/256MB RAM/SCSI/Samba 2.2.3a) går
> det med små

Prøv med FreeBSD 4.5 der har været en del TCP fixes, og specielt Samba
skulle være hårdt ramt af en af de bugs.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.