Re: Brug af MD5 i c++

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 28 Dec 2002 - 14:41:50 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Brug af MD5 i c++
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sat, 28 Dec 2002 14:41:50 +0100

Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> at nogen så har valgt at _udvide_ funktionaliteten OG lægge ekstra
> "information" ind i dette i specifikke implementationer er en anden
> sag ;-)

Og netop det der skiller teori fra praksis.

> Den crypt(3) du vedlægger er det fra DIT system?, og hvilket er det så

Nej, aktuelt sidder jeg ved en linuxboks, så jeg brugte
manualsamlingen på <http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi>.

Teksten findes i hvert fald tilbage til FreeBSD 4.0. Findes i
varierende former både i OpenBSD-2.9-, NetBSD-2.6- og
GNUlibc-manualerne.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 peter@makholm.net |                            binary and those who don't