Re: Brug af MD5 i c++

From: fuzzy@linuxnerds.dk
Date: Thu 26 Dec 2002 - 18:42:43 CET

Date: Thu, 26 Dec 2002 18:42:43 +0100
From: "fuzzy@linuxnerds.dk" <none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Brug af MD5 i c++

Jo det er rigtigt. Der var mig der vrølvede.
Jeg skal bare lave en MD5 sum af brugerens password, det sammenligner et andet program så
med summen af det password brugeren taster ind. Thats all.
Men jeg kan stadig ikke få det til at virke. MD5Data funktionen vil have en unsigned char
som string. Men det virker bare ikke rigtigt, jeg bliver ved med at få kompiller error.
Noget med at den ikke kan konventere const char *string til const unsigned char *string.
Men string er en const unsigned char.. Det er sikkert bare en newbie fejl. Mit mySql sjov
virker dog fint, og det skrive også data ind til min table!!

Mvh.
Kim Jørgensen