Brug af MD5 i c++

From: fuzzy@linuxnerds.dk
Date: Wed 25 Dec 2002 - 18:49:57 CET

Date: Wed, 25 Dec 2002 18:49:57 +0100
From: "fuzzy@linuxnerds.dk" <none@fuzzy--linuxnerds.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Brug af MD5 i c++

Hejsa
 og god jul.

I denne søde juletid sidder jeg og roder lidt med noget C. Jeg har lavet et lille program
til at fylde noget data i en mySql databases. Men et af felterne skal være krypteret med
MD5. Hvordan gør jeg det? Jeg har søgt på google/i man, men har kunne finde noget brugbart
(dvs. ikke noget på mit niveau).
Jeg ved godt at det ikke har så meget med BSD at gøre, men måske vil i hjælpe istedet(jeg
skriver dog mit C på en laptop med fbsd&vim)
Det ville været rart med lidt hjælp, måske også lidt eksempler...

Mvh.
Kim Jørgensen