Kompilering af PDFLIB under OS X

From: Jonas B.Nielsen (none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Dec 2002 - 21:00:11 CET

Date: Wed, 18 Dec 2002 21:00:11 +0100
Subject: Kompilering af PDFLIB under OS X
From: "Jonas B.Nielsen" <none@jonasbn--io.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hep!

Jeg oplever nogen problemer når jeg forsøger at bygge PDFLIB (fra
pdflib.com) under OS X. Det er Unix sourcen som jeg er blevet informeret
om at det var den jeg skulle gå efter.

Jeg får følgende fejl:

p_basic.c:61: header file 'Files.h' not found
p_basic.c:772: undefined type, found `FCBPBRec'
p_basic.c:773: undefined type, found `Str32'
p_basic.c:775: undefined type, found `FInfo'
p_basic.c:776: undefined type, found `FSSpec'
cpp-precomp: warning: errors during smart preprocessing, retrying in
basic mode
make[1]: *** [p_basic.lo] Error 1
make: *** [pdflib] Error 2

Er der nogen der har erfaring med bygning af PDFLIB under OS X eller
evt. bare bygning af komponenter under OS X - som kan give mig noget
rådgivning?

jonasbn