Re: XDM

From: Søren Vrist (none@inbox--vrist.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 29 Aug 2002 - 19:24:43 CEST

Subject: Re: XDM
From: Søren Vrist <none@inbox--vrist.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 29 Aug 2002 19:24:43 +0200

> .xsession-errors er stedet du bør checke
Jeg tænkte lige jeg ville prøve det her xdm, men når jeg prøver at
starte xdm får jeg følgende i /var/log/xdm-errors:
# cat /var/log/xdm-errors
/usr/libexec/ld-elf.so.1: xdm: Undefined symbol
"_XdmcpWrapperToOddParity"

Nogen som har en ide til hvad dælen jeg skal gøre ved det ?

Jeg mistænker lidt det er fordi jeg hentede pakken som en binær halløj,
og installerede selv..er der nogen måde jeg så kan få den smidt
ordentlig ud, og installeret via ports ?
(det hjalp ikke at prøve en make install i /usr/ports/x11/XFree86-4, det
ser slet ikke ud til min X blev opdateret)

mvh.
Søren Vrist