Re: Virusbeskyttelse

From: cAsto (none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Aug 2002 - 12:07:29 CEST

Date: Sat, 24 Aug 2002 12:07:29 +0200
From: cAsto <none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Virusbeskyttelse

> Der findes viruser til Unix ... hører man jo ind i mellem.
>
> Er der nogensinde nogen der har set en Unix virus "in the wild"?

Efterhånden er der skrevet mange tekster omkring hvordan man skriver
virus kode der inficere elf binaries.

Et eksemple på en elf bin. virus er Winex, der udover at inficere elf,
også angriber windows platforme.

Men det er stadigt lidt underligt de vil have virus beskyttelse et sted
man formentligt ikke har emails overhovedt (antager jeg).

/cAsto