RE: buildworld??

From: Jeppe Liisberg (none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 22:19:51 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: buildworld??
Date: Thu, 22 Aug 2002 22:19:51 +0200

> Først og fremmest, er det samme sted som din buildworld
> fejler ? og hvor
> fejler den ?
>
> Du kunne prøve at forsætte med at lave buildworld med følgende :
>
> make -DNOCLEAN buildwold
> (...)

Den fejler samme sted (kan ikke lige huske hvor, men finder ud af det hvis
den gør det igen ;-), jeg var opmærksom på det med forskellen på
hardwarefejl og softwarefejl, fordi det stod i håndbogen. rm -rf /usr/obj
osv. fik heller ikke tingende til at fungere...

...tilgengæld fandt jeg følgende på freeBSD-stable listen:

> Never. 4.6.2 is a snapshot of RELENG_4_6, not RELENG_4. RELENG_4 will
> always get you 4.6-STABLE, never 4.6.2-STABLE.

At least until it becomes 4.7-STABLE ;-)

så nu prøver jeg at cvsuppe med
*default tag=RELENG_4_6
og se hvad der sker...

- Jeppe