buildworld??

From: Jeppe Liisberg (none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 21:10:10 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: buildworld??
Date: Thu, 22 Aug 2002 21:10:10 +0200

Hej BSD'ere

Så fik jeg kastet mig ud i det og forsøgt at "make buildworld", men den
fejler desværre...

Jeg har prøvet forskellige ting, bla fulgt vejledningen i håndbogen til
punkt og prikke...

Undervejs er jeg blevet lidt i tvivl om versionerne... er der forskel
på -RELEASE og -stable??

Jeg har prøvet at installere en helt dugfrisk 4.6.2-RELEASE og opdatere
/usr/src med cvsup for at lave en buildworld (bare for at se om den så ku'),
som igen fejler... hvorfor?

min supfile ser sådan ud:
> cat /usr/local/bin/stable-supfile
*default tag=RELENG_4
*default host=cvsup.dk.freebsd.org
*default prefix=/usr
*default base=/usr
*default release=cvs delete use-rel-suffix compress

src-all

er der noget jeg har misforstået?

Håber i kan hjælpe mit slørede sind til forvirring på et højere niveau ;-)

- Jeppe