Re: Apacheserver der ikke modtager POST el. GET data

From: Sune Stjerneby (none@sst--vmunix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 23:03:17 CEST

Date: Sat, 3 Aug 2002 23:03:17 +0200
From: Sune Stjerneby <none@sst--vmunix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Axel Kellermann <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Apacheserver der ikke modtager POST el. GET data

Axel Kellermann writes:

>På den ny bliver data ikke sendt med når man i PHP bruger POST eller
>GETmetoden på vore egene applikationer, men når jeg bruger PHPMyAdmin
>virker den udmærket

Fordi phpmyadmin er skrevet med korrekt brug af GET/POST-variabler.

Som nævnt andetsteds i threaden kan du slå den gamle opførsel til med
register_globals = On i php.ini, men jeg ville foreslå at bruge lidt
tid på at rette koden, så GET/POST-variabler hentes vha. et af arrays
$_POST[], $_GET[] eller $HTTP_POST_VARS[], $HTTP_GET_VARS[] og bruge
den metode fremover:

$foo -> $HTTP_POST_VARS[foo], eller
$foo -> $_POST[foo]

Det er ikke svært!