Re: Grafikkort

From: Rasmus Meldgaard (none@rasmusm--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 01:28:26 CEST

Date: Thu, 1 Aug 2002 01:28:26 +0200
From: Rasmus Meldgaard <none@rasmusm--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Grafikkort

On Wed, Jul 31, 2002 at 02:24:24PM -0400, Munish Chopra wrote:

> Err...det er nu ikke helt korrekt. http://nvidia.netexplorer.org.
>
> Siden er ikke blevet opdateret i et stykke tid men der arbejdes i
> baggrunden.

Jeg har ikke prøvet den fornylgt (jeg er blevet den lykkelige ejer af
et G400), men ifølge deres hjemmeside er den stedivæk ustabil og uden
3d, og nvidia se stedivæk ikke ud til at ville hjælpe selv om de
ellers havde lovet det.

--
Rasmus Meldgaard

"Quite frankly, I don't _want_ people using Linux for ideological reasons. I think ideology sucks. This world would be a much better place if people had less ideology, and a whole lot more 'I do this because it's FUN and because others might find it useful, not because I got religion'." -- Linus Torvalds