skift cd i cd-changer

From: Jeppe Liisberg (none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Apr 2002 - 18:46:40 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: skift cd i cd-changer
Date: Thu, 18 Apr 2002 18:46:40 +0200

Hej liste

Jeg vil så gerne skifte skifte cd i min cd-changer, men jeg kan ikke rigtigt
hitte ud af hvordan. Skal jeg mounte cd'erne hver for sig, eller skal jeg
køre en kommando for at skifte cd under samme mount? Jeg har ikke kunne
finde noget ordentlig info om det, så en henvisning vil blive modtaget med
kyshånd...

# ls -l /dev | more
(...)
crw-r----- 2 root operator 117, 0 Sep 5 2001 acd0a
crw-r----- 2 root operator 117, 2 Sep 5 2001 acd0c
crw-r----- 2 root operator 117, 8 Sep 5 2001 acd1a
crw-r----- 2 root operator 117, 10 Sep 5 2001 acd1c
crw-r----- 1 root wheel 117, 18 Sep 5 2001 acd2c
crw-r----- 1 root wheel 117, 26 Sep 5 2001 acd3c
(...)
en "mount_cd9660 /dev/acd0a /mnt/cd01 fungerer fint..."
kører jeg derefter "mount_cd9660 /dev/acd0c /mnt/cd02" bliver cd'en i det
første "slot" bare mountet igen... (jeg har altså den samme cd mountet på
henholdsvis /mnt/cd01 og /mnt/cd02)... what to do?

- Jeppe