Re: Det er ikke kriminelt at hacke i Argentina..

From: Daniel Blankensteiner (none@db--traceroute.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Apr 2002 - 22:21:31 CEST

From: "Daniel Blankensteiner" <none@db--traceroute.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Det er ikke kriminelt at hacke i Argentina..
Date: Wed, 17 Apr 2002 22:21:31 +0200

----- Original Message -----
From: "Henrik Lund Kramshøj" <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
> Drop brugen af hacker eller brug det kun i lukkede cirkler, hvor i til
> gengæld jo er
> frie til at bruge det i begge betydninger ... :)
> Brug tiden på noget mere relevant der eventuelt kan være med til at gøre
> sværere
> for vandalerne at bryde ind i IT-systemerne.

Ok, jeg vil ikke givet ordet "hacker" en anden betydning, bare for
medierne og hollywood (som alligevel ikke ved hvad de snakker om)
siger at en hacker er en cracker, men jeg vil gerne droppe diskutionen
herinde, da den jo
ikke vil føre til noget.
Jeg gør mit for at oplyse folk om forskellen :-)

mvh
db