Re: Diskussionen på sikkerhedsforum.dk er åben

From: Lasse Hjorth (none@cybofuto--cybofuto.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Sep 2001 - 12:54:57 CEST

From: "Lasse Hjorth" <none@cybofuto--cybofuto.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Diskussionen på sikkerhedsforum.dk er åben
Date: Wed, 26 Sep 2001 10:54:57 GMT

Hej!

> 1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890
> Vi nærmer os nu 10 medlemmer på listerne, nogle har kun meldt sig til
> den ene liste ?
Jeps, det er jo osse det nemmeste :)

> Men det er jo ikke fastlagt hvad foreningen egentlig handler om ?!
Næ, men det jo være en opgave for fx dig (hkr) som initiativtager,
at lave et form for oplæg..

> Vi skal snart have opdateret websitet, og jeg har allerede et
> par ændringer:
Er der ikke en eller anden fifi designer gut/gutinde,
som kan lave noget som er lidt pænere :)
Hvis det er bare er noget grafisk, vil jeg med glæde skære det ud i html
og hvis der bliver brug for det, kan jeg da osse godt lave noget php :)

> 1) Brugen af udtrykket hacker, og hackerværktøjer

Hvad er det som gør et "hackerværktøj" til et hacker værktøj?
Er et "hackerværktøj" at benytte sig af en exploit i en ftpd, fx?

Eller er et "hackerværktøj" noget som Back Orifice og Netbus, med
fjernstyring?

Eller er det bare ondsindet brug af et program,
som gør det til et "hackerværktøj"?

Det kan vi sikkert få en kæmpe sjov diskussion ud af.. :)

Det lyder som en glimrende hensigt...

 --
Hilsen
Lasse Hjorth