Re: OT: Notebooks

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Sep 2001 - 11:37:29 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Notebooks
Date: Sun, 23 Sep 2001 11:37:29 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20010923082307.IOGU2356.fepF.post.tele.dk--there.lh.bsd-dk.dk>, Bjarne Wichmann P
etersen writes:

>Fandt den hos ProConsult (nogen der har erfaringer med dem?). Men stadig CD
>indbygget, men uden software/windows (YES!).

Jeg har 5 års gode erfaringer med ProConsult, de leverer også stort
set alt hardware til Cybercity...

>Hvor stor er varmeudviklingen fra dyret/hvor meget larmer/kører køleren?

Den bliver varm når den laver noget og blæseren er ikke lydløs, men
ellers er den OK.

Jeg aner ikke om den kan køre 4.4 vil jeg dog lige advare om...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956