Re: OT: Notebooks

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Sep 2001 - 21:59:25 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Notebooks
Date: Sat, 22 Sep 2001 21:59:25 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20010922194115.CQWW13589.fepE.post.tele.dk--there.lh.bsd-dk.dk>, Bjarne Wichmann
Petersen writes:
>Jeg er på oser lidt efter en notebook til at køre FreeBSD på,

Min Dell Inspiron 5000 har lige mistet sit keyboard: connectoren på
motherboardet er død.

I stedet har jeg købt en lille handy Asus M1300. Jeg har fået X11
til at virke nu, og ACPI er ikke helt i skoven, men jeg mangler stadig
at få pccard til at virke. Det er dog ikke et stort problem fordi
den har indbygget net (der virker) og modem (som jeg ikke har gidet
rode med).

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956