RE: .dk registrator

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Sep 2001 - 14:25:47 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: .dk registrator
Date: Sun, 16 Sep 2001 14:25:47 +0200

> Den bedste eller den billigste ?
>
> Idet: bedste != billigste og billigste != bedste.
>
> Vil du også selv køre DNS ?

Ja, jeg vil selv gøre det hele, jeg skal så vidt jeg har forstået bare ha'
en registrator til at formidle kontakten til dk-hostmaster?

Men jeg må indrømme at jeg ikke er helt afklaret med hvordan tingende
foregår, jeg bliver lidt forvirret at at læse på dk-hostmaster.dk... såehh
en how-to eller faq eller sådan noget ville også glæde mig :-)