RE: RiscPC - Was: Hacked :-(

From: Ib-Michael Martinsen (none@imm--nethotel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Sep 2001 - 20:05:38 CEST

From: Ib-Michael Martinsen <none@imm--nethotel.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 12 Sep 2001 20:05:38 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: RE: RiscPC - Was: Hacked :-(

Hansen,Ole OHA writes:

> Dem findes der vist ikke mange tilbage af, gør der? (Altså RiscPC'er, ikke
> NetBSD :) )

Jeg er overrasket over, at du kender den! Der findes vel næppe
mere end et par håndfulde i Danmark. Men du er måske selv en
glad ejer?

Jeg ser i øvrigt, du har en kmd-adresse. I hvilken afdeling sidder du?
Jeg var selv ansat i KMD, Skejby (TDS-SAG hed det vist) i 1995-1998½.

mvh
   Ib-Michael

--
email at home: imm@nethotel.dk