Re: Hacked :-(

From: Mourad de Riche (none@mdr--omnix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Sep 2001 - 14:03:55 CEST

Date: Wed, 12 Sep 2001 12:03:55 +0000 (GMT)
From: Mourad de Riche <none@mdr--omnix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hacked :-(

Hej,

Well, det ser ud til at den omtalte person har haft travlt, for jeg har
haft en ekstern installation koerende, der ogsaa er blevet remt af denne
'gaby', og som har brugt samme fremgangsmaade paa denne installation, som
paa din egen, dette var dog en fbsd installation.

DEnne 'gaby' har vaeret ekstrem hurtig, hvad denne installation angaar,
eftersom at denne har vaeret bag en firewall i de sidste 2 aar, men
backbone opkoblingen blev i fredag omlagt til ande leverandoer, og
firewall'en var derfor blevet lagt ned.

Alle services er self. blevet lukket ned nu, og der er ved at blive sat en
ny firewall op.

Serveren blev hacket 09.09.2001 02:42, og blev opdaget af
overvaagning 09.09.2001 11:00.

--
Regards, Mourad de Riche
Omnix Resources Online Org.