Re: bsd-dk måske p å usenet ?

From: Jan Chrillesen (none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Sep 2001 - 21:16:30 CEST

Date: Thu, 6 Sep 2001 21:16:30 +0200
From: Jan Chrillesen <none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bsd-dk måske p å usenet ?

On Wed, 29 Aug 2001, Kasper Mejlgaard <none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Og så kan de danske ISP's der ønsker at peer'e med disse lokale danske
> grupper udenfor det egentlige dk-træ vel også blot gøre det...? Jeg melder
> anyway gerne CC som peer, således at CC-kunder der måtte ønske at læse
> bsd-dk kan gøre det på deres lokale newsserver.

(Beklager det sene svar - jeg har været ferieramt)

Hvis ikke bestyrelsen har noget imod at listen gates til news og
distribueres ud vil den også være velkommen på TDC's newsserver.

Min oprindelige ide var nu en enkelt newsserver, der var åben for
verden - det var derfor jeg foreslog sunsite.dk, men det vil være en fin
service at tilbyde til ISP kunder og en udmærket promovering af bsd-dk

/Jan