qpopper paa en anden port?

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Oct 2001 - 13:20:51 CEST

Date: Fri, 12 Oct 2001 13:20:51 +0200
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: qpopper paa en anden port?

  Hey BSD'ere

  Jeg har qpopper installeret og det virker fortraeffeligt. Det koerer
  gennem inetd.

  Nu vil jeg gerne have qpopper til at lytte paa en anden port end
  110. Derfor proevede jeg at indsette parametre i inetd.conf og lave
  kill -HUP .. Men det virker ikke. qpopper lytter stadig paa port
  110.

   - Maaske har jeg ikke faaet draebt processen selvom jeg lavede kill
   -HUP? (pid er stadig den samme efter kill!)

   Maaske er mine parametre forkerte? Linien i inetd.conf ser saadan
   ud:

pop3 stream tcp nowait root /usr/local/libexec/qpopper
 qpopper :7283

   Den er stort set directe ud af Eudoras qpopper documentation.

   Er der nogen som har erfaring med dette?

   Mads