Installationsfest

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 11:53:56 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Installationsfest
Date: Thu, 4 Oct 2001 11:53:56 +0200

Der er tradition for at linux-folkene tager til The Party og holder et par
foredrag om hvor fedt linux er og efterfølgende hjælper de folk med at få
infi^H^Hstalleret deres maskiner med dette herlige open-sovs system.

Var det ikke på tide at bsd-dk gjorde noget lignende?
Jeg er selv organizer for dette arrangement, og skal da gerne sørge for at
der bliver booket tid i konferencelokalet til sådan et event hvis der er
nogle der vil møde op og bruge tiden på det.

For de folk der ikke kender The Party kan det nævnes at der en gang om året
samles ca 3500 folk i 3 haller i Års.
Det bliver afholdt fra den 27 til den 29 december, og mere info kan findes
på www.theparty.dk

Hvis du er interesseret i at hjælpe til med at BSD-DK skal holde noget kan
du sende mig en mail, men jeg vil foretrække hvis det foregår på listen. Den
er ret stille og denne slags BSD arrangementer er der for få af.

... Dennis

The Party bruger FreeBSD på serversiden :)