Re: Installationsfest

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 13:10:12 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Installationsfest
Date: Thu, 4 Oct 2001 13:10:12 +0200

> Jamen er det ikke planlagt - fra www.bsd-dk.dk:
>
> d. 20/11 kl. 19:00 BSD Install Fest på Symbion

Joh. Men det er jo ikke ligefrem et særlig godt sted for folk fra
tysklands-odde (Jylland)
Og desuden mener jeg ikke vi kan få for mange af denne slags events. Og
derudover er da en oplagt mulighed at komme ud til 3500
computerinteresserede folk der i forvejen er taget hjemmefra med maskinen
under armen.
Jeg har spurgt phk om han ville tage afsted og holde et foredrag deroppe.
Han er en god taler og altid interessant.

... Dennis