Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Oct 2001 - 22:04:08 CEST

Date: Tue, 2 Oct 2001 22:04:08 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl

On Tue, Oct 02, 2001 at 07:40:22PM +0200, Hack Kampbjørn wrote:

> Det må jeg også være 8-)
>

> Kan jeg bruge alle services (FTP, HTTP, SMTP, POP3, osv.) til filtrering?
> På nuværende tidspunkt er der ingen filtrering, bortset fra port
> 25, der ikke kan nås direkte fra verden mod kunderne. [...]

Så man skal lige læse videre om hvordan ens domæne skal sættes op ;)

        Hvis kunder med DNS udenfor Cybercity ønsker at hoste mailserver på
        deres ADSL-opkobling, skal de benytte følgende DNS-opsætning:

        mitdomæne.præfix preference = 10, mail exchanger = navn.adsl.dk
        mitdomæne.dk preference = 100, mail exchanger = mailgate.cybercity.dk

Nemt nok, med jeg var blind var at jeg ikke havde set dette afsnit da
jeg kiggede på siden i første omgang.

Det med script kiddies, kan jeg kun give dig ret i

/Hemster