Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Oct 2001 - 19:40:22 CEST

Date: Tue, 02 Oct 2001 19:40:22 +0200
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl

Henrik Andersen wrote:

> Og jeg må være blind ;)

Det må jeg også være 8-)

        Kan jeg bruge alle services (FTP, HTTP, SMTP, POP3, osv.) til filtrering?
        På nuværende tidspunkt er der ingen filtrering, bortset fra port
        25, der ikke kan nås direkte fra verden mod kunderne. [...]

Også lige denne her:

        Hvilke fordele og ulemper er der ved fast IP-adresse?
        [...] Hackere
        plejer kun at forsøge sig, hvis de ved, at der er noget at gå
        efter.

Hacker måske, men script kiddies går efter hvad som helst de kan få fat i. En
privat ADSL linie er en godbid (rigeligt med ubrugt båndbredte og CPU).

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn