Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2001 - 23:14:45 CEST

Date: Mon, 01 Oct 2001 23:14:45 +0200
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl

Henrik Andersen wrote:

> Det kommer man heller ikke udenom selv som CC ansat, ellers har jeg bare
> ikke snakket med de rette ;)
>
> Kan ikke lige sige om det kan lade sig gøre, bruger ikke mail på min
> adsl. Men vil da lige undersøge sagen. Hvis der ikke er en af de andre
> CC ansatte der lige kommer med i forkøbet ;)
>
> /Hemster

Så er der WOL tilbage (eller Tiscali som de hedder nu tildags).
Fast IP address, ingen port filtering. Heller ikke port 25 (eller SMTP).
Der var engang en advarsel om at de ville tjekke alle port 25 for
open-relays, men jeg kan ikke lige huske om de nu også gjorde det.

Eneste ulempe: en elendig router (Cisco 677) hvis firmware ikke må
opgraderes (ikke at det er lykkedes Cisco at komme med en Cisco-værdig
firmware endnu)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn