Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2001 - 23:12:03 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 01 Oct 2001 23:12:03 +0200

Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Min nye, og iøvrigt fremragende, CC-ADSL linie kan ikke modtage post.
> Der er spærret for indgående SMTP. Som en anden skrev, er det noget med
> at man kan benytte et centralt mailrelay.

Øhhh, min postfix modtager da jævnligt mail uden om Cybercitys
mailservere. Det er da lang tid siden at port 25-filteret er blevet
fjernet.

Jeg har ikke nogen speciel aftale eller bedt særligt om det (tror jeg
da ikke). Prøv at forhør dig i cybercity.xdsl, de ansvarlige
CC-arbejdere plejer at være meget hjælpsomme.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix