Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Oct 2001 - 22:54:40 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl
Date: Mon, 1 Oct 2001 22:54:40 +0200

----- Original Message -----
From: "Kristian Vilmann" <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Monday, October 01, 2001 10:50 PM

Proaccess

> Hov??
>
> Min nye, og iøvrigt fremragende, CC-ADSL linie kan ikke modtage post.
> Der er spærret for indgående SMTP. Som en anden skrev, er det noget med
> at man kan benytte et centralt mailrelay.
> Hvordan kommer man uden om det, hvis man ikke er ansat hos Cybercity?

Jeg erindrer i min tid som CFP kunde for snart et år siden ved CC at der
også var noget med en lignende mailgate man skulle indtaste som sekunderdær
MX for sit domain , men det kan jo selvfølgelig været lavet om siden (det
lugter dog lidt af det stadigt er sådan siden at du ikke kan modtage post..)

/Dennis