RE: Gratis Dæmon News magasin

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 15 Nov 2001 - 13:00:22 CET

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Gratis Dæmon News magasin
Date: Thu, 15 Nov 2001 13:00:22 +0100

Nemli - det betyder det altsammen...

Det gode ved det er jo at ansvar og beløb rammer en virksomhed i Danmark.

--
med venlig hilsen / Best Regards
Bernino Lind +45 7021 0050

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Sven Esbjerg Sent: 15. november 2001 11:33 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Re: Gratis Dæmon News magasin

On Thu, Nov 15, 2001 at 10:46:59AM +0100, Bernino Lind wrote: > For at fejre at catpipe Systems har lavet en partner aftale med > Cylogistics - bsdmall.com og daemonnews, har vi et parti gratis > Dæmon News #5 her på vores kontor, som enhver kan komme forbi at hente:

> Aftalen betyder at catpipe Systems er det lokale ansigt af både *BSD > butikken bsdmall.com (der kommer snart en dk.bsdmall.com) og > distribution af forskellige *BSD ting.

Betyder det at I kommer til at styre subscribtions i DK? I så fald vil jeg gerne i kontakt med Jer (har haft en del problemer med at få Dæmonnews).

Ydermere vil det jo være helt vildt fedt hvis I tilbyder subscriptions på xBSD CD-ROM'mer/DVD'er!

Det lyder jo storartet.

Sven