Re: Crash af maskine?!

From: Søren Jensen (none@chip--cosmonaut.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Nov 2001 - 20:04:21 CET

From: Søren Jensen <none@chip--cosmonaut.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Crash af maskine?!
Date: Wed, 7 Nov 2001 20:04:21 +0100

Hejsa...

I min beskedne tid, som BSD'er, har jeg ikke rigtigt noget grundlag om, at
fortælle præcis hvad det er der sker. Men alligevel vagte det min
opmærksomhed, da jeg så, at en bølge af SSH angreb har ramt det ganske
danske land. Måske der kunne være noget der? Se evt. Cert's beskrivelse af
problemet på
http://www.cert.org/incident_notes/IN-2001-12.html
og nyheden om angrebet, som måske også er værd at læse:
http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=9843