Backup på CD?

From: Jens Schødt (none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 03 Nov 2001 - 18:48:43 CET

From: Jens Schødt <none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Backup på CD?
Date: Sat, 3 Nov 2001 18:48:43 +0100

Er der nogen af jer som kan anbefale mig et backup værktøj (eller
værktøjer) som automatisk kan tage backup af specificerede kataloger til
CD? Det skulle meget gerne kunne ske med med et defineret tidsinterval.

Jeg har ikke behov for at tage backup af hele systemet, men kun eks.
/home og helst kun nye filer, og dem som er blevet opdateret siden
sidst.

Det ville også være smart hvis jeg kunne tage backup af filer fra en
anden server eks. via ftp, men dette er ikke et krav.

Jeg har kigget lidt på CD-backup
http://sjgross.org/index.php3?path=app/cdbackup
<http://sjgross.org/index.php3?path=app/cdbackup&file=indexen.php3&lang=
en> &file=indexen.php3&lang=en .