Re: Køb af notebook

From: Munish Chopra (none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 23:13:28 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 23:13:28 +0200
From: Munish Chopra <none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Køb af notebook

On Mon, May 28, 2001 at 09:58:57PM +0200, Claus Rasmussen wrote:

> Må man spørge, hvorfor du ikke venter til du kommer til USA med at investere?

Canada i øvrigt. Men det er mest pga. nogle skat-ting (lidt kompliceret
sag, men det er det jo altid med skat). Jeg har været mest bekymret for
garantien, men de fleste leveres vist med noget smart international
garanti noget. Hvis jeg kunne finde en anden måde at holde de to måneder
ud på (hvor jeg ellers ville være uden computer og netforbindelse) ville
det være fjong. Jeg har på fornæmmelsen at markedet og udbuddet ville
være bedre om en seks måneder. Det er noget dyrt legetøj...

--
-Munish