Re: IPv6 (was: Bind 8 & Bind 9 ?)

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 08:02:31 CEST

To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: IPv6 (was: Bind 8 & Bind 9 ?)
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: 28 May 2001 08:02:31 +0200

Henrik Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk> writes:

> "Jeg fik det til at virke med Linux, men vil ikke gøre det igen"

Det var rimeligt let at få den til at virke internt og en lille smule
svære at få det til at virke med en tunnel ud af lejligheden, men det
var da højst en aften jeg brugte på det.

Problemet var nærmere DNS, tror jeg nok.

Men det kunne være at man skulle prøve at smide det op på
FreeBSD-boksen jeg har stående midlertidigt.

> http://www.kame.net - KAME projektet (IPv6 til BSD)

KAME er vist nok også porteret til Linux. De skændes ihvetfald en gang
imellem om hvorvidt den nuværende implementation skal udskiftes.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash