Re: Bind 8 & Bind 9 ?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 May 2001 - 12:26:15 CEST

Date: Fri, 25 May 2001 12:26:15 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Bind 8 & Bind 9 ?

On Thu, May 24, 2001 at 05:55:32PM +0200, Munish Chopra wrote:

> Det er fordi det er i Asien der er mest mangel på IP-adresser (de
> er derfor mest villig til at eksperimentere). Desuden er Japan jo
> hjem for KAME-projektet, og så har Japans regering lige udtalt sig
> omkring IPv6 (noget med at alt regeringsudstyr skal køre IPv6 senest
> i 2005). Indien er også godt med...lidt off-topic men alligevel meget
> interessant.

Som en interessant side bemærkning, så tales der som skatte
lettelser i Japan for dem som bruger IPv6, det er noget som kan få
en reel effekt.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.