Re: Bind 8 & Bind 9 ?

From: Munish Chopra (none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 May 2001 - 17:55:32 CEST

Date: Thu, 24 May 2001 17:55:32 +0200
From: Munish Chopra <none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Bind 8 & Bind 9 ?

On Thu, May 24, 2001 at 04:05:57PM +0200, Hroi Sigurdsson wrote:

> DNSSEC (kryptering), IXFR (incremental zone transfer), dynamisk DNS.
> Bedre support for split DNS.

> Det er en ny teknologi, som ikke har vundet stor udbredelse endnu. De
> fleste brugere synes pudsigt nok at være asiater.

Det er fordi det er i Asien der er mest mangel på IP-adresser (de er derfor mest villig til at eksperimentere). Desuden er Japan jo hjem for KAME-projektet, og så har Japans regering lige udtalt sig omkring IPv6 (noget med at alt regeringsudstyr skal køre IPv6 senest i 2005). Indien er også godt med...lidt off-topic men alligevel meget interessant.

--
-Munish