Installations problemer

From: ts@interactive.as
Date: Wed 23 May 2001 - 09:04:49 CEST

Subject: Installations problemer
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: ts@interactive.as
Date: Wed, 23 May 2001 09:04:49 +0200

Hej

Jeg har problemer med installationen af FreeBSD 4.3!
Jeg har downloadet ISO'en og brændt den, lavede floppy disks, bootet....
fint.... I UserConfig (tror jeg det hedder) trykkede jeg 'Q', derefter kom
en blå skærm med en box der sagde "Probing devices (this can take a
while)...." og det er der problemet er.... nu hænger den for evigt :(
Jeg kan høre at ræser derud af i ca. 2 sec. og derefter bliver den helt
musestille!!!

Min pc er en IBM Aptiva: 233 MHz med 96 Mb ram, 2 diske (maxtor og Fujisu)
Jeg kan få alt op at køre i Linux og jeg har læst mig til at Linux og
FreeBSD ikke er så forskellige endda.... hvad kan så være problemet??

PS: Jeg er total newbie i BSD verdenen men bruger Linux dagligt.

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino programmør
   -- Domino Rocks on Linux