Re: XFree 4 mouse resolution

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 May 2001 - 07:21:12 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: XFree 4 mouse resolution
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 23 May 2001 07:21:12 +0200 (CEST)

Munish Chopra wrote:

Venligst hold dine linjer på max. 70 tegn.

> Jeg har en desktop der kører 1280x1024...nu er det rimelig
> irriterende at skulle flytte musen to gange hen over hele min
> mousepad for at kunne nå fra den ene ende af skærmen til den
> anden.

> Jeg har prøvet at sætte min mouse resolution til 400 i
> min XF86Config, men det hjælper ikke...

Fortæller den ikke bare X hvad din HW opløsning er?

> Forslag?

Kig på xset. "xset m 10 2" burde give din mus turbo, intercooler og
direkte indsprøjtning.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---