Re: Performance på IDE diske i FreeBSD?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 May 2001 - 21:35:09 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Performance på IDE diske i FreeBSD?
Date: Tue, 22 May 2001 21:35:09 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20010522213216.C46448--neumann.gnix.lh.bsd-dk.dk>, Sven Esbjerg writes:

>Du har vel ikke en MP maskine? Hvis ja kunne du så ikke fortælle om
>forbedringerne i current er gode? Min SMP maskine er i modsætning til under
>Linux stabil, men den yder ikke speciet meget - den føles mere som at have 2
>kraftige maskiner og ikke en 'dobbelt' så kraftig.

Hvis du ikke kører to parallele processer vil den aldrig føles som
"en dobbelt så kraftig" maskine, det kan pinedød ikke lade sig
gøre...

>Er der i øvrigt nogen der ved om 5.0 bliver færdig til sommer?

Jeg ved ikke om det stadig er sommer, men jeg er ret sikker på
at det bliver i 2001. Man diskuterer det faktisk lige pt...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956