Re: Performance på IDE diske i FreeBSD?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 May 2001 - 21:32:16 CEST

Date: Tue, 22 May 2001 21:32:16 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Performance på IDE diske i FreeBSD?

On Tue, May 22, 2001 at 09:10:20PM +0200, Hroi Sigurdsson wrote:
> Fordi de options kun findes i -CURRENT har jeg fundet ud af.. :-) Man
> glemmer nogle gange at man kører med ustabil udviklerversion når
> maskinen sidst bootede for 70 dage siden..

Du har vel ikke en MP maskine? Hvis ja kunne du så ikke fortælle om
forbedringerne i current er gode? Min SMP maskine er i modsætning til under
Linux stabil, men den yder ikke speciet meget - den føles mere som at have 2
kraftige maskiner og ikke en 'dobbelt' så kraftig.

Er der i øvrigt nogen der ved om 5.0 bliver færdig til sommer?

--
Sven