Re: IBM Netvista A20 (model 6269-G1G) [LØST]

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 May 2001 - 12:43:47 CEST

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: IBM Netvista A20 (model 6269-G1G) [LØST]
Date: Sun, 20 May 2001 12:43:47 +0200

>Nu kender jeg ikke Slackware, men mht. Debian har du fuldstændig ret,
>det er den Linux der er mindst ringe ...
>Og Red Hat lugter ... :-)
>
>Hvorfor er det *altid* det der bliver konklusionen når man diskuterer
>Linux distributioner?

Ja, udelukkende for at være off-topic, så sker der oftest følgende:

a) Starter med Red Hat /SuSE/Mandrake/[indsæt anden idiotisk distro]

b1) kan ikke finde ud af tingene, linuxconf gør det hele til et helvede,
screw linux. Back to Windows.

b2) finder langsomt men sikkert ud af tingene, begynder at eksperimentere
med andre distros.

c) (optional). Skift til Slackware. Bygger alt selv, lærer hvordan Linux
virker på den _rigtige_ måde. Screw linuxconf.

d) Skift til Debian. Let at administrere, KANON pakkesystem, og snavs på
fingrene.

og så er der jo...

e) Skift til FreeBSD.

...og ovenstående er ikke engang vildt overdrevet...

Cheers,
Munish