burncd Input/output error

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 19 May 2001 - 23:35:29 CEST

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: burncd Input/output error
Date: Sat, 19 May 2001 23:35:29 +0200

Jeg ejer en Yamaha 4/4/16. For et par timer siden bestemte jeg mig for at
prøve på at brænde en CD-RW. Jeg blankede den - fint nok. Så skrev jeg (en
kopi af distfiles biblioteket):

# burncd -f /dev/acd1c -s 4 -e data /usr/ports/distfiles/* fixate
[...]
fixating CD, please wait..
burncd: ioctl(CDRIOCCLOSEDISK): Input/output error

Jeg har søgt på Google, og der er mange folk som har haft det samme problem,
men det eneste svar har været at bruge mkisofs og brænde det ned. Er der
ikke en måde at komme udenom dette?

Og hvorfor brænder den hver enkelt fil til sin egen track? Er det bare mig
eller er det fuldkommen åndssvagt?

Cheers,
Munish