Re: Filoverførsel (opsumering)

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 May 2001 - 16:56:15 CEST

Date: Sun, 13 May 2001 16:56:15 +0200
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Filoverførsel (opsumering)

Jeg kan kun tilslutte mig Sidsels forslag. Det er måden at gøre det på.
De to tegninger hjælper sikket også med til bedre at forstå løsningen.

Skulle du kaste dig ud i at forsøge dig med ipfilter, så kan jeg kun
anbefale ipfilter mailing listen, ipfilter@coombs.anu.edu.au. Det er en
MEGET aktiv liste.

Darren Reed som vedligeholder programmet er særdeles flink til at svare
på spørgsmål.

/Tim

Sidsel Jensen wrote:

> Hejsa Tomas
>
> Jeg har prøvet at tegne dit net for dig.
> (Også for at opsumere en MEGET lang tråd på mailinglisten)
> Det virker som om du er meget forvirret over netværksdelen.
>
> Jeg vil næste foreslå dig at købe Microsofts bog : Network Essentials, den
> giver et rigtig overblik for begyndere. (eller begynde at læse de faq's
> folk henviser til)
>
> kabel modem
> (default gateway)
> 10.0.0.1

> [...]