Re: Pakkeproblem

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 May 2001 - 14:56:12 CEST

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Pakkeproblem
Date: Mon, 07 May 2001 14:56:12 +0200

Jeg ved ikke lige omkring dit problem...jeg vil mene at du skulle kigge i
/var/db/pkg/ efter makedepend og se på versionsnummeret (men det kan være
jeg har forstået noget forkert). Ordet på gaden (altså mailing listerne) er
at FreeBSD core-team'et har gang i noget til ordentlig pakke-opgradering.
Med 4.3 følger der en pkg_update med, men dvs. at pakken skal være lavet,
hvorefter man laver en: pkg_update [ny pakke]. Det er ikke ligefrem
brilliant, men virker hvis man gider og gå igennem alt det nødvendige. Så vi
må vel bare vente...

Cheers,
Munish