Re: HTML Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 May 2001 - 18:28:52 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: HTML Re: Udskift Windows 2000 og IIS 5.0 med BSD
Date: Fri, 4 May 2001 18:28:52 +0200

Hvoffer det , vi er vel i danmark, og i danmark er det et "sv"ar og ikke et "re"ply !
Til kamp mod amerikaniseringen ! - og det var selvfølgelig en spøg, men en af grundene til at jeg helt har opgivet usenet er indlæg som Lasse's .... selvbestaltet sheriffer der skal gøre sig til dommer over hvordan folk skal bruge deres software ... og det var ikke direkte møntet på dig Lasse, men det næste bliver vel at ÆØÅ skal bannes fra internettet.

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt