Re: SV: Remove Apache

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2001 - 14:55:01 CEST

Date: Thu, 3 May 2001 14:55:01 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Remove Apache

Hej Thomas,

Se det skrev du jo ikke noget om, og da du i din tidligere mail skrev om
FreeBSD 4.3-S og Apache var den en naturlig antagelse fra min side.
Så mon ikke en af de OpenBSD folk vi har på listen kan hjælpe lidt ;) .
Jeg har ikek selvb den store erfaring med OpenBSD (erfaring = 0) nok en
fejl i min opdragelse ;)

/Hemster, FreeBSD user since 1996