Tjeck Apache + Install af: PHP og MySQL

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2001 - 09:05:52 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Tjeck Apache + Install af: PHP og MySQL
Date: Thu, 3 May 2001 08:05:52 +0100

Hej..

Jeg vil gerne vide hvordan man kan tjekke hvilken version af apache der er
installleret på sin maskine, jeg har en OpenBSD ver. 2.8 med apache
installeret som standart, men kan ikke finde ud af om det er den nyeste
version af apache..

Dernæst skal jeg have installeret PHP og MySQL, jeg kan ikke finde ud af
hvordan de to skal tilføjes til den allerede installert apache server, jeg
håber der er en der kan hjælpe med en lille beskrivning af hvordan jeg
takler problemet.

Håber du vil hjælpe.

Hilsen
Tomas