Re: your mail

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Mar 2001 - 13:15:46 CET

Date: Tue, 6 Mar 2001 13:15:46 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: your mail

On Tue, Mar 06, 2001 at 10:36:41AM +0000, Lars Hoyer wrote:
> .er der nogen der ved om man kan koble flere netkort
> sammen i FreeBSD og lave en hurtigere forbindelse fx 2
> eller 400 mbit.
> I min hovedswitch kan man sagtens lave et "truncate" af
> flere porte.

Se vedhæftede, har support for Cisco's FastEtherChannel

/Jesper

--
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)
Private: FreeBSD committer @ AS2109 (A much smaller network ;-)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.

attached mail follows: